Als sales ontmoet je graag je klanten… maar soms mag en soms kan het niet.

Vandaag worden salesgesprekken vaak uitgesteld omwille van de Covid-19 pandemie maar ook in het postcorona tijdperk zijn fysieke klantontmoetingen niet altijd mogelijk omwille van geen tijd, verre verplaatsing, …

Op kwalitatief vlak kan niets een real live ontmoeting met een klant evenaren maar onder de actuele omstandigheden, biedt een digitaal salesgesprek wel een handig alternatief.

Maak je er geen of onvoldoende gebruik van? Dan laat je kansen liggen voor je concurrenten.

Doelstellingen

Deze workshop is geen zuivere salestraining of een sessie om een expert in digitale meetings te worden. Deze training draait wél om het bouwen van digitale bruggen en het overstijgen van remmingen om op een andere manier je commerciële slagkracht te verhogen.

Bestemd voor

  • account managers
  • inside sales medewerkers
  • vertegenwoordigers
  • commercieel medewerkers

 

Programma

In deze workshop ga je aan de slag met inzichten, werkmethodieken om:

  • op een professionele manier commerciële relaties met klanten en prospecten te initiëren, te onderhouden en uit te bouwen;
  • je voordeel tegenover de concurrentie te creëren of veilig te stellen;
  • digitaal bruggen te bouwen en remmingen te overstijgen;
  • je commerciële doelstellingen te bereiken dankzij de juiste mindset, support en organisatie.

 

In deze sessie kiezen we niet voor zware theorieën, maar wel voor een interactieve ‘hands on’ benadering, met oefeningen gebaseerd op diverse cases. De praktische ‘tips & tricks’ kunnen ook door elke sales op haar of zijn authentieke manier toegepast worden.

Docent(en)

D_02041.jpg
Eric Loockx

Eric Loockx is professioneel trainer-coach. Na 20 jaar ervaring in commerciële en leidinggevende functies bij diverse nationale en internationale bedrijven, heeft hij zich verder gespecialiseerd in het ontwikkelen en trainen van vaardigheden en competenties met betrekking tot verkoop, communicatie en coaching. Met passie begeleidt hij groepen of individuen en vindt het zeer uitdagend om zich altijd in nieuwe specifieke professionele situaties in te leven.

Lees meer

Praktische informatie

Prijs: 431 EUR (excl btw)

De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 30% subsidie met kmo-portefeuille op klassikale opleidingen, virtual classrooms en live webinars. Meer info vindt u hier.
Incompany: Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trekt u liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar uw afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op uw situatie, op uw sector en op de vragen van uw medewerker. Vraag uw incompany opleiding aan.

Inschrijven

Data