Content marketing onderscheidt u van de concurrenten
Content Marketing is hot & happening. Ook België valt helemaal voor de kracht van content. Dat is goed nieuws. Droge verkooppraatjes maken plaats voor relevante informatie en koude en puur commerciële relaties veranderen in vertrouwen door het leveren van betrouwbare en eerlijke informatie.
Hoe maakt u nu het verschil?
De enige manier om sterke resultaten te halen is door zelf de best mogelijke content te creëren. Zowel in B2C als in B2B zijn de verkoopsprocessen grondig gewijzigd, producten worden steeds vaker eerst online vergeleken. Verleid uw prospects dus met tips, achtergrondartikels en blogs. Met doordachte content marketing toont u uw expertise en bewijst u dat u niet zomaar een verkoper bent, maar uw klanten echt wilt helpen. Zo wint u hun vertrouwen – een belangrijke stap naar kopen.
Zet content centraal in uw marketing
Content verdient een centrale plek in uw marketingstrategie. Want interessante content creëren, is complexer dan het lijkt. Wat wilt uw doelgroep? Via welk kanaal? Wat is uw uiteindelijke doel? Zomaar wat content in het rond verspreiden, levert weinig op. Sterke marketingresultaten bouwt u op met een doordachte content marketing strategie.
Na deze opleiding:
- kent u alle ins en outs van content marketing,
- weet u via welke kanalen u content inzet,
- evalueert u de inspanningen van uw organisatie en
- bent u klaar om zelf een content marketingplan op te stellen.