No data, no business
De organisatie van het heden en de toekomst is gebouwd op data. Data wordt continu gegenereerd: bij klantencontacten, tijdens het versturen van facturen, bezoeken van websites, kijken naar online content, … De mate waarin je als organisatie deze data kan verzamelen, begrijpen en ter beschikking stellen aan medewerkers is cruciaal in de economie van morgen.
Maar hoe gaat u als organisatie om met data? Welke data moet u verzamelen? Hoe zet u data intelligent in om maximale waarde te creëren voor uw bedrijf én uw klanten. Hoe vermijdt u te verzanden in data overload? En hoe beschermt u uw data? Wat zijn de valkuilen?
Om een antwoord te vinden op deze en vele andere data-gerelateerde vragen is een duidelijke en onderbouwde datastrategie noodzakelijk. Om deze nadien uit te voeren. Zonder uitvoering, geen impact. En dat is waar het schoentje nog te vaak wringt.
Data: belangrijk onderdeel van uw bedrijfsvermogen
Een goede datastrategie helpt om uw bedrijf performant te laten functioneren. Want zonder kwantitatief en kwalitatief zuivere data kunt u de technologie niet inzetten die nodig is om als bedrijf impact te realiseren. Tijdens deze opleiding zullen we deelnemers inzichten geven in de onderdelen van een data strategie. En hoe je deze ter uitvoering kan brengen.