859,- (excl. btw)
Opleiding
NCOI Learning
27
Hoe vind je sneller en goedkoper de juiste mensen? Hoe vergroot je de kans dat je de beste kandidaat selecteert? Moderne recruitmenttools en -technieken zijn het antwoord. In deze opleiding leer je een evenwichtige e-recruitment en employer brandingstrategie opzetten waarmee je sneller en goedkoper rekruteert. Je ontdekt de nieuwigheden op de markt en hoe je ze kan toepassen.
Deze opleiding is opgebouwd rond de 4 pijlers van een onderbouwde digitale rekruteringsstrategie:
Na deze opleiding:
Een expert in e-recruitment overloopt stap voor stap de 4 pijlers van een perfecte strategie en geeft een eenvoudig en praktisch antwoord op je vragen.
Deze opleiding biedt wat ze belooft: ik heb op 1 dag een duidelijk inzicht in praktische (verbeter)mogelijkheden voor onze huidige aanpak, én ook een visie op toekomstige ontwikkelingen. De docent is top in zijn gebied en deelt zijn uitgebreide kennis ook. Hij houdt de vaart erin, en is tegelijk ook erg benieuwd naar de ervaringen van zijn cursisten. Ik heb genoten van deze dag en vooral veel opgestoken om meteen mee aan de slag te gaan.
Diane Luyten, medewerker werving selectie en opleiding, Groep OZ Onafhankelijk Ziekenfonds
Onmiddellijk bruikbaar in de praktijk.
Mieke Dekimpe, administratief medewerker hr, ACV
De lesgever is een expert in zijn vakgebied, de inhoud van de cursus kan meteen worden toegepast in de praktijk en je krijgt heel wat nuttige tips.
Angelina Van Belle, hr marketeer, Smals
Wat mij betreft een opleiding zoals het moet zijn: compleet, concreet, bruikbaar, inzichten verwerven en praktische tips & tricks. Aanrader! Het voldeed volledig aan mijn verwachtingen (en die zijn zeer hoog).
Melina Vellemans, freelance talent acquisition, Melivel
Deze opleiding is geschikt voor:
Deze opleiding is geschikt voor hr-professionals en marketeers die niet alleen een overzicht willen krijgen van wat mogelijk is, maar ook willen leren hoe ze het in de praktijk moeten brengen.
Er is geen uitgebreide voorkennis nodig om deel te nemen aan de opleiding, maar een eerste (privé) gebruikservaring met sociale media is aangewezen.
De bedrijfswebsite is de basis van elke goede rekruteringscampagne. Je hebt er geen invloed op? Fout gedacht! Je speelt als hr-professional een grote rol in het goed werken van deze site.
De traditionele commerciële jobboards zijn erg duur en zowel op technologisch vlak als qua businessmodel verouderd. De nieuwe alternatieven zoals aggregators en niche sites zijn de toekomst. Ontdek hoe je ze het best inzet.
Met social media kan je een massa mensen (gratis) bereiken. Maar hoe gebruik je deze media efficiënt om te rekruteren? Welk medium kies je? Hoe promoot je je employer brand? Welke platformen gebruikt je om social referral programma's op te zetten?
Linkedin om te rekruteren:
Facebook:
Groepen:
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.